tag:blogger.com,1999:blog-6817016962478479101.post8903370120551856512..comments2024-02-13T19:35:24.087+02:00Comments on HENNA M. : TÄMÄN HETKEN PLUSSIA JA MIINUKSIA HENNAhttp://www.blogger.com/profile/14073720353835370204noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-6817016962478479101.post-2498819980715053322021-01-28T18:52:25.712+02:002021-01-28T18:52:25.712+02:00Jep, juurikin näin! :) 2021 pitäisi hyvän asiakasp...Jep, juurikin näin! :) 2021 pitäisi hyvän asiakaspalvelun itsestäänselvyys, mutta ikävä kyllä kaikilla ei näin ole. Onneksi tosiaan sai äänestää jaloillaan ja hyvä niin :) HENNAhttps://www.blogger.com/profile/14073720353835370204noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6817016962478479101.post-7253557779086610352021-01-28T11:49:41.897+02:002021-01-28T11:49:41.897+02:00Ikävää, että olet kohdannut huonoa asiakaspalvelua...Ikävää, että olet kohdannut huonoa asiakaspalvelua. Mielestäni on todella tärkeää, että yritykset pyrkivät jatkuvasti kiinnittämään huomiota asiakaspalvelun kehittämiseen. Hyvä, että positiivisiakin juttuja löytyy, kylpyläloma varsinkin kuulostaa ihanalta! Sarihttps://www.pedacom.fi/asiakaspalvelun-kehittamishankkeetnoreply@blogger.com