Henna. Sisällön tarjoaa Blogger.

VIIME AIKOJEN PLUSSIA & MIINUKSIA

Tää on nyt jo neljäs kerta, kun aloitan kirjoittamaan tätä tekstiä uudestaan. Tiedän mistä haluan kirjoittaa teille, mutta nyt vaan jotenkin joku tökkii lujasti vastaan. Mulla on ollut tänään pitkästä aikaa vapaapäivä, ja huomaa kyllä, että pää on todellakin nyt vapaalla ihan kaikesta. Siispä, mä päätin nyt tehdä tästä postauksesta lyhyen ja ytimekkään viime aikojen plussat ja miinukset. 
  asu_furla_1-sideasu_furla_3 asu_furla_11 asu_furla_12-side PLUSSAT
+ Nää mun uudet BikBokin housut on vaan niin super ihanat + Täydellinen kanapasta, jota aattelin tehdä pian uudestaan ja jakaa samalla reseptin teillekin! + Vanhojen salkkarijaksojen uudelleen katsominen Youtubesta (jaksossa 35 mennään!) + Firman järjestämät pikkujoulupirskeet viime viikonloppuna + Vanhoista tavaroista eroon pääseminen suht kivuttomasti erilaisten kirpputorien kautta + Tulevan kesän ulkomaan reissun suunnittelu ja järjestely + Kauppoihin saapuneet tulppaanit + Kevään pilkahdukset +
  asu_furla_10
asu_furla_7-side MIINUKSET 
- Murtunut pikkuvarvas - Asunnosta kesken loppuvat neliöt - Telia ja heidän pätkivä netti ja huono asiakaspalvelu - Turhan vähissä olleet vapaapäivät - Useampi huonosti nukuttu yö - Lähes kaikki yhtä aikaa kuolleet kasvit - Facebook kirppiksellä missattu haavelaukku - Hiukset. Tai pikemminkin päätös, mitä ihmettä näille taas tekisi - Huonossa kunnossa olevat kynsinauhat - Postin perseily milloin mistäkin - 
    asu_furla_4Jacket Vila | Trousers BikBok | Shoes Dinsko | Cardigan VeroModa | Bag Furla | Scarf Balmuir

25 kommenttia

  1. Tuohon miinuksiin sen verran että, telian netti on hyvä niinkauan kun ei ole mitään ongelmaa.
    Mutta sittenkun on niin niitä kanssa on...

    ja postihan on nyt mitä on (kiire leikkaamaan nurmikkoa tai jotain)

    VastaaPoista
  2. Oi ihana valo noissa kuvissa! Aurinkoiset päivät on olleet ikävän harvassa mutta näköjään välillä päästään nauttimaan niistäkin :D Ja uuu oottelen jo pastaohjetta!

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana palaute, kiitos Linda! ♥ Onneksi aurinko alkaa pikkuhiljaa taas näkyä enemmän ja enemmän :)

      Poista
  3. Kauniita kuvia. Uudet housut on todellakin ihanat ja näyttävät. Pätkivä netti on todellakin ärsyttävä. Valoa päiviisi.

    VastaaPoista
  4. Ei hitto!!! Mä en ookkaan ainoa joka tappoi kaikki viherkasvit lähes samaan aikaan!:D Että mä oon onnellinen, luulin että se johtui musta mutta alan kyllä kallistua siihen että pimeys sen teki:D Mä niin ihmettelen näitä kevään pilkahduksia, kun tammi-helmikuu on vielä talvea, miten jo nyt kevät on kaupoissa ja kaikkien mielessä? Ja meilläkin on parin viikon päästä firman pikkujoulut vielä, en malta oottaa:D Ihania plussia ja miinuksia, upea asu<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä!! :D Mä aluks epäilin, et Juuso on myrkyttänyt kaikki mun kasvit :D (se inhos niitä) mutta kyllä mä oon tullut siihen tulokseen, että ihan oma vika. :D Kiitos kehuista, ihana kuulla, että sä tykkäät asusta! ♥

      Poista
  5. Kiva asu jälleen! <3 Tällaisen postauksen voisi kyllä toteuttaa useammin omassakin blogissa :)! ja hauska kuulla että joku muukin jaksaa katsoa salkkareiden vanhoja jaksoja, oon kattonu hetki sitten sen ekan tuotantokauden XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Toteuta ihmeessä, olis ihana lukea sunkin viime aikojen juttuja! :)

      Poista
  6. Moikka!
    Törmäsin tähän blogiin surffatessani työni puitteissa netin syövereissä ja kommentoin syystä, että huomaan sinun olevan tyytymätön sekä nettiyhteyteen, että asiakaspalveluumme. Ikävä kuulla, että koet asiakaspalvelun huonoksi. Miten voisimme parantaa kokemustasi?

    Mielellään auttaisin sinua saamaan sekä netin toimimaan, että paremman kokemuksen asiakaspalvelustamme. Asiakastietoihin en pääse käsiksi, mutta katsotaan voisinko jotenkin muuten auttaa selvittämään tilannetta.

    Tuosta nettipätkimisestä suosittelisin sinua olemaan yhteydessä meidän tekniseen tukeen chatin kautta. Chat löytyy,kun kirjaudut sisään telia.fi -sivustolle. Vai joko kokeilit saada asiaa sitä kautta hoidettua?

    Tuija@TeliaPartio

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Netistä on oltu useamman kerran teihin yhteydessä, mutta koska teidän mielestä ei ole mitään vikaa, niin eihän sitä silloin olekaan :-) Yhtenäiset ohjeet siihen teidän Chat palveluun auttaisi kummasti. Kävin nimittäin irtisanomassa kanavapakettia jokin aika sitten sitä kautta, neuvottiin, että silloin on 14 vrk irtisanomisaika, ja sanottiin, että tee se omien sivujen kautta, niin saat sen heti poikki. Menin muutaman päivän päästä kokeilemaan, no eihän sitä voi itse edes katkaista sieltä. Taas jonoteltiin pitkä aika chattiin ja pyydettiin sitten uudestaan katkaisemaan se sieltä. Oli joko laiska edellinen asiakas"palvelija" kun ei viitsinyt sitä tehdä, tai sitten teillä vaan kaikki neuvovat eri tavalla :-)

      Poista
  7. Kivoja kuvia ja hyvä tyyli! Postin perseily ärsyttää tääläkin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihana kuulla :) Postin toiminta ärsyttää kyllä ihan suunnattomasti!

      Poista
  8. Kiva postaus :)

    Nuo sinun housut ovat todella makeet! Muuten ihana auringonpaiste näissä kuvissa.

    VastaaPoista
  9. Mageet housut ja hyvä ostos minusta! Murtunut varvas on itsellekin tuttu juttu ja se on ikävä - tsemppiä sen kanssa. Kauniita kuvia ja ihanaa kun on aurinkoa - kevät tulee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä ostos kyllä, siitä oon ihan samaa mieltä! :) Varvas alkaa pikkuhiljaa voida paremmin, onneksi! :D

      Poista
  10. Voin yhtyä tuohon Telian nettiongelmaan! Tässä yritän kommentoida, mutta netti pätkii koko ajan. Tosi kiva asu sulla :)

    http://lifewithhannamari.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tuttu tunne! :D Ihanaa, etten oo ainut asiasta kärsivä! Kiitos kehuista :)

      Poista
  11. Noista puuttuvista neliöistä oon niin samaa mieltä! Haluaisin tehdä oman työpisteen johonkin, mutta semmosta ei vaan oikeesti mahdu nyt mihinkään. Kesäksi vois pistää parvekkeelle jos ei kasvatettaisi chilejä, joten koko homma unohtuu. Uuden asunnon toivossa eletään :)

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla aika yleistä, ettei neliöt riitä kotona :D Työ/pukeutumishuonetta minäkin tosiaan himoitsen! :)

      Poista
  12. Hei vielä Henna!

    Kommentoin vielä tänne, kun en tuohon vastauksesi perään pystynyt enää vastaamaan. Kiitos paljon lisätiedoista ja palautteesta.

    Jos netti pätkii, taustalla voi vaikuttaa moni tekijä. Aina ei vika välttämättä ole itse palvelussa, vaan se voi esiintyä myös laitteissa, mahdollisessa langattomassa yhteydessä, eri laitteiden keskinäisessä kommunikaatiossa tms. Näitä syitä teknisessä tuessa pitäisi toki pyrkiä selvittämään ja ongelman syytä rajaamaan yhdessä asiakkaan kanssa, jotta päästään kiinni siihen, voidaanko meillä tehdä asialle jotain vai johtuuko ongelma esimerkiksi juuri laitteista. Pätkivä netti on kyllä yksi raivostuttavimmista asioista, joten ymmärrän, että pännii, jos ongelman syy ei selvinnyt. Kartoitettiinkohan kanssasi tarkemmin tilannetta?

    Telia Yhteisössä on ratkottu monen asiakkaan ongelmia, joten sieltäkin voisi avun ongelmaan saada, jos vaikuttaa että pätkiminen johtuu laitteista. Heitä rohkeasti kysymystä: https://yhteiso.telia.fi/. Auttaa, jos osaat kertoa tarkat speksit liittymästä ja laitteista :-). Suosittelen kyllä myös tekemään uudelleen vikailmoituksen meille, mikäli netin pätkiminen jatkuu ja ei johdu laitteista.

    Välitän palautteesi chattia koskien eteenpäin. Ristiriitaista tietoa ei toki asiakkaalle saisi antaa. Nyt en tiedä tarkemmin, minkälainen palvelu sinulla on siellä ollut, mutta jos käytössäsi on Telia TV mobiilisovellus ja sinne tilattuja paketteja, saa nämä irtisanottua Minun Telia sovelluksen kautta näppärästi. Jos kanavat on digiboksin kautta, niin silloin irtisanominen itsepalveluna ei pääsääntöisesti onnistu. Ja tama tarkoittaa sitä, että ilmaisen kokeilujakson voi kyllä päättää itsepalvelun kautta, mutta kun se muuttuu maksulliseksi palveluksi, niin irtisanominen ei tosiaan ainakaan toistaiseksi enää onnistukaan muuten kuin asiakaspalvelun kautta. Hankalaa, ymmärrän tämän hyvin! Asiakaspalvelussa toki pitäisi tarkistaa, minkälainen palvelu sinulla on käytössä, ennenkuin annetaan ohjeistusta ja pyydänkin anteeksi, että nyt on tuo ehkä jäänyt jostain syystä tarkistamatta.

    Toivottavasti näistä oli sinulle apua.

    Tuija@TeliaPartio

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä näitä on yritetty jos jonkinlaista. Eipä se taida muu auttaa, kuin odottaa määräaikaisen sopimuksen päättyminen ja kokeilla toista netin tarjoajaa :)

      Poista
  13. Kiva postaus ja asu! Varsinkin nuo housut. :)
    Vanhat salkkarijaksot on kyllä hyviä. Näitä uudempia en ole katsonut enää moneen moneen vuoteen. :D

    https://homeandstylebye.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Ruusut, risut, kehut, parannusehdotukset ja kritiikki, kaikki on yhtä tervetullutta. Muistetaan silti pitää se kommentointi asiallisena.
Kiitos paljon kommentistasi ♥